Top

Pomoc


? JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?

Aby założyć kontro w systemie należy przejść na stronę ZAŁÓŻ KONTO. Następnie podaj swój adres email, z którego korzystasz. W drugiej rubryce ponownie podaj swój adres email – aby go potwierdzić.

Następnie podaj hasło, którego będziesz używać przy każdym logowaniu. Przy logowaniu do swojego konta można również zaznaczyć opcję „zapamiętaj mnie”, dzięki czemu Twoje dane do logowania zostaną zapamiętane na stronie i wchodząc na stronę, logowanie nie będzie już konieczne.

Należy pamiętać, aby wypełnić wszystkie pola oznaczone *. Pominięcie któregoś z etapów będzie skutkować tym, że konto nie zostanie utworzone.

Na podany przy rejestracji adres email zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli dokończyć proces rejestrowania się na stronie. Należy w niego kliknąć, co poskutkuje przekierowaniem do strony logowania i wejścia na nowo utworzone konto.

Po aktywacji konta należy zalogować się na nowo. Użyj podanego przy rejestracji adresu email oraz hasła. Będąc zalogowanym na koncie można już swobodnie kupować bilety na wybrane mecze, nie tylko dla siebie, ale również dla rodziny czy znajomych.

? NIE DOSTAŁEM LINKU AKTYWACYJNEGO

Co w przypadku, kiedy po założeniu konta, nie został przesłany link aktywacyjny? Należy wejść w zakładkę ZALOGUJ, a następnie na dole należy kliknąć NIE OTRZYMAŁEM LINKA AKTYWACYJNEGO. Następnie należy podać adres email, na który założyliśmy konto oraz wykonać zadanie captcha, klikając WYŚLIJ.

Ponownie na maila otrzymasz kolejny link aktywacyjny.

Należy pamiętać, że link aktywacyjny jest ważny tylko przez 24 godzin od momentu otrzymania maila. Jeżeli żaden link aktywacyjny nie został przesłany na nasz adres email, prawdopodobnie została popełniona pomyłka w adresie lub sprawdź zakładkę SPAM. W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami pod adresem bilety@mkschojniczanka.pl

? LOGOWANIE DO SYSTEMU

Po dokonaniu rejestracji konta i jego aktywacji, kliknij na stronie głównej po prawej stronie ZALOGUJ SIĘ. Wpisz w podane przy rejestracji dane: adres email oraz hasło.

? EDYCJA DANYCH.

W celu zmiany swoich danych, zaloguj się do swojego konta i przejdź do strony EDYCJA PROFILU. Po dokonaniu potrzebnych zmian i przeprowadzeniu koniecznych modyfikacji wciśnij przycisk ZAPISZ – Twoje dane zostaną zmienione.

? GDZIE MOŻNA KUPIĆ BILETY / KARNETY NA MECZE CHOJNICZANKI?

Bilety i karnety można kupić:

  • Online na stronie bilety.mkschojniczanka.pl
  • W Strefie Kibica Chojniczanki (Dom Towarowy Libera, ul. Stary Rynek 9, Chojnice) od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00 oraz w soboty od 9:30 do 13:30.
  • W kasach Chojniczanki w dni meczowe

Szczegółowy cennik biletów i karnetów jest dostępny na stronie mkschojniczanka.pl

? CO TO JEST BILET JEDNORAZOWY?

Bilet jednorazowy to forma wejściówki niezależna od posiadania karnetu. Każdy kibic, który nie posiada karnetu może zakupić bilet jednorazowy i jego podstawie wejść na obiekt Chojniczanki w dzień meczu. Bilet jest ważny tylko na ten mecz, który widnieje na bilecie.

? JAKIE DANE SĄ POTRZEBNE DO ZAKUPU BILETU?

Do zakupu biletu jednorazowe potrzebny jest dokument tożsamości. Jeżeli chcemy kupić bilet na inna osobę, konieczne jest posiadanie takich danych jak: imię, nazwisko oraz nr PESEL.

? CZY PRZY ZAKUPIE BILETU JEDNORAZOWEGO NA KOLEJNY MECZ BĘDZIE KONIECZNE PODANIE WSZYSTKICH DANYCH NA NOWO?

Nie. Przy pierwszym zakupie biletu w systemie, dane są zapisywane. Przy zakupie biletu na kolejny mecz wystarczy podać imię i nazwisko i spradzić poprawność wyświetlonych danych.

? CZY MUSZĘ MIEĆ PRZY SOBIE DOKUMENT TOŻSAMOŚCI WCHODZĄC NA MECZ?

Tak. Ochrona oraz stewardzi sprawdzają tożsamość kibiców przy wejściu na obiekt. W tym celu należy mieć przy sobie dokument tożsamości ze zdjęciem.

? CZY KUPUJĄC BILET NA MECZ PRZEZ INTERNET, MUSZE MIEĆ JEGO WYDRUK PRZY SOBIE?

Nie. Bilet może być wyświetlany i skanowany w formie elektronicznej np. na własnym telefonie komórkowym. Nie jest konieczne drukowanie biletu, ale należy wtedy posiadać go w formie elektronicznej.

? CZY OSOBA ZZA GRANICY / OBCOKRAJOWIEC MOŻE KUPIĆ BILET?

Tak. Takie osoby również muszą podać swoje dane osobowe w postaci imienia i nazwiska oraz nr dokumentu tożsamości. Jeżeli nie posiada nr PESEL, wówczas podaje się nr PASZPORTU.

? BILET RODZINNY?

Ulgi rodzinne jak na razie nie są dostępne w sprzedaży online. Jedyna możliwość to zakup biletu w stacjonarnych punktach (Strefa Kibica lub kasa stadionowa)

? CZY MOGĘ KUPIĆ BILET PRZEZ INTERNET, ALE BEZ LOGOWANIA SIĘ DO SYSTEMU?

Nie. Nie można kupić biletu na mecz bez zalogowania się do systemu i podania danych. Konieczna jest rejestracja w systemie biletowym.

? ILE BILETÓW / KARNETÓW MOGĘ KUPIĆ PODCZAS JEDNEJ TRANSAKCJI?

W jednej transakcji możliwe jest zakupienie maksymalnie 10 biletów / karnetów.

ULGI I ZNIŻKI

? JAKIE ULGI OBOWIĄZUJĄ W SEZONIE 2023/2024

Do zakupu karnetu ulgowego upoważnieni są uczniowie szkół do osiemnastego roku życia, kobiety oraz seniorzy powyżej 65 roku życia.

? JESTEM OSOBĄ NIEPEŁNOSPRAWNĄ, CZY MOGĘ LICZYĆ NA ZNIŻKĘ?

Tak. Osoby niepełnosprawne mogą zgłosić się do kasy biletów w dniu meczy z oświadczeniem o stopniu niepełnosprawności i na jego podstawie tak osoba otrzyma darmowy bilet. Jednak ważne jest, aby taka osoba pojawiła z opiekunem. Wówczas opiekun otrzyma bilet ulgowy na mecz.

Aktualnie nie ma możliwości otrzymania darmowego biletu poprzez system internetowy.

? MAM VOUCHER, CZY MOGĘ GO WYMIENIĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ?

Nie. Aktualnie nie ma możliwości wymiany vouchera drogą elektroniczną. Należy zgłosić się z nim do kasy biletowej w dniu meczu.